.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز بازديد مديران شهري مازندران از گلوگاه تا رامسر

بازدید مدیران ستاد زیباسازی استانداری مازندران به ریاست معاون عمرانی استاندار صبح امروز از شهرستان گلوگاه تا رامسر آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ،سیدعیسی هاشمی حیدری ،معاون عمرانی استانداردرگفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه مازندران به دلیل شرایط ویژه در پذیرش گردشگران حداقل باید دارای معابر اصلی پاکیزه‌ای باشد، اظهار داشت: به دلیل استقبال مردم از استان مازندران باید اقدامات جدی در مورد پاکسازی معابر اصلی از زباله‌ها و ساماندهی ظواهر اصلی این معابر انجام شود.
وی با اشاره به اینکه هیئتی امروز از مسئولان مازندران از شهرستان گلوگاه بازدید میدانی خود را از معابر اصلی و شهری استان آغاز می‌کنند، تصریح کرد: در صورت وجود مشکل و نواقص یکسری اقدامات ضروری از سوی راه و ترابری، سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌ها و سازمان گردشگری صورت می‌گیرد.
هاشمی با تاکید بر اینکه نتیجه این بازدید بر اساس دستوراتی از سوی ستاد زیباسازی استانداری مازندران به مسئولان ذی‌ربط ابلاغ می‌شود، گفت: زیباسازی و پاکسازی معابر استان مازندران از ضروریات این استان است و با پیگیری‌های استاندار این امر نمود بیشتری دارد.
وی با بیان اینکه در امر پاکسازی و زیباسازی معابر استان مازندران وظایف تمام دستگاه‌ها مشخص است و نیاز به ابلاغ جدید ندارد، اظهار داشت: در معابر ورودی و خروجی شهرها وظایف شهرداری‌ها و در معابر اصلی نیز دهیاری‌ها و وظیفه راه و ترابری نیز مشخص است اما آنچه در این میان باید صورت گیرد اقدامات حمایتی و اعتباراتی است که به عنوان پشتوانه باید برای نتیجه دادن این اقدامات باید اختصاص یابد.
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ عمومی نیز در راستای زیبایی و پاکسازی راه‌های اصلی استان نیز ضروری است، گفت: اینکه مسافران و مردم در مسیر و حریم راه‌ها زباله نریزند نیز مباحث فرهنگی است که باید زمینه‌های کاری آنها فراهم شود.
وی با بیان اینکه تخلیه زباله‌ها و نخاله‌ها در حریم قانونی راه‌ها نیز باید از سوی مدیرکل امور روستایی و دهیاران نیز کنترل شود، افزود: بخشداری‌ها و دهیاران در بازدید امروز دستورات جدیدی را در این زمینه دریافت می‌کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.338 seconds.